شناسه خبر : 101672
شنبه 17 تير 1402 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع شیرینی دستپخت فرزندان شهدا در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر/فیلم

فرزندان شهدای مدافع حرم طی پویشی شیرینی و کیک پختند و در موکب مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری آن را توزیع کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر روز گذشته با حضور یک هزار و ۳۰۰ موکب مردمی و استقبال نزدیک به چهار میلیون تهرانی در حد فاصل چهار میدان، آزادی، انقلاب، فردوسی و امام حسین (ع) از ساعت پنج عصر تا پاسی از شب برگزار شد.

موکب‌ها با توزیع خوراکی‌هایی چون هندوانه، شربت و شیرینی، غذا، سیب زمینی سرخ کرده، فلافل، بستنی، پاپ کورن و میوه و آب خنک و ... به استقبال از این روز و پذیرایی از مردم رفتند.

توزیع شیرینی‌ها دستپخت فرزندان شهدا در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر+عکس و فیلم

نکته قابل توجه در این جشن مردمی حضور همه اقشار به ویژه کودکان بود. وسایل بازی تعبیه شده در خطوط بی آرتی مملو کودکان و نوجوانان بود و موکب‌ها با پخش اسباب بازی و پرچم و بادکنک سهم قابل توجهی در شادی کودکان داشتند.

موکب فرزندان شهدای مدافع حرم نیز در نزدیکی خیابان استاد معین تهران با توزیع اقلام خوراکی توسط فرزندان شهدا برپا بود. همسران شهدا نیز طی پویسی به مناسبت عید غدیر کیک و شیرینی خانگی پختند و روز گذشته آن را در این موکب توزیع کردند.

توزیع شیرینی‌ها دستپخت فرزندان شهدا در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر+عکس و فیلم

این موکب به همت موسسه فرهنگی رباب (همسران شهدای مدافع حرم) برپا شد.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi